23 Aralık 2009 Çarşamba

"DUA İBADETİN ÖZÜDÜR"

DUA


İlahi, Hamdini sözüme sertac ettim. Zikrini kalbime mi'rac ettim. Kitabını kendime minhac ettim. Ben yoktum var ettin. Varlığından haberdar ettin. Aşkınla gönlümü bi-karar ettin. İnayetine sığındım, kapına geldim. Hidayetine sığındım, lütfuna geldim. Kulluk edemedim, affına geldim Şaşırtma beni, doğruyu söylet Neş'eni duyur, hakikatı öğret. Sen duyurmazsan ben duyamam. Sen söyletmezsen ben söyleyemem. Sen sevdirmezsen ben sevemem. Sevdir bize hep sevdiklerini, Yerdir bize hep yerdiklerini, Yar et bize erdirdiklerini, Sevdin habibini, kainata sevdirdin. Sevdin de hıl-at'i risaleti giydirdin. Makam-ı İbrahim'den Makam-ı Mahmud'a erdirdin. Server-i asfiye kıldın. Muhammed Mustafa kıldın. Salat-ü selam, tahiyyat ü ikram Her türlü ihtiram O'na, Onun ailesine, aline, ahbabına Ashabına ve etbaına Ya Rab!ÂMİN

1 yorum:

sulthan yusuf dedi ki...

nice information and news...!
would you mind to exchange with me?
if you do,please leave some comment HERE please
Or you can also Get Unlimited Free Visitor & Traffic